شرکت های هواپیمایی سعی در به حداکثر رساندن درآمد خود دارند و تکنیک های مدل سازی فزاینده ای را برای این کار ایجاد کرده اند. آنها دقیقاً نمی دانند ما به عنوان مسافر قصد داریم پرواز خاصی را چقدر سریع انجام دهیم و به همین ترتیب به صورت پویا نسبت به میزان انجام پرواز آنها واکنش نشان می دهند - اگر یک پرواز به سرعت پر شود، اگر پرواز سریع باشد، کرایه بلیط سریعتر افزایش می یابد. اگر پرواز ها به کندی پر شوند قیمت ها افزایش نمی یابند. اما خطوط هوایی نیز قطعیت را دوست دارند - آنها می خواهند شما زود بلیط لحظه آخری چارتر خارجی خود را رزرو کنید و دوست دارند این تصور ایجاد شود که کسانی که زودتر بلیط خود را رزرو می کنند مزایایی به دست می آورند. آخرین لحظه به خودی خود هدفی برای شرکت هواپیمایی نیست (برنامه ریزی خاصی روی این نوع پرواز ها ندارند).

بلیط لحظه آخری چارتر خارجی به مقصد آمستردام

سفر با یک جت خصوصی به آمورگوس

پرواز به فرودگاه های آکاپولکو با بلیط لحظه آخری چارتر خارجی

بلیط ,دارند ,لحظه ,ها ,خاصی ,دوست ,لحظه آخری ,خود را ,را رزرو ,پرواز ها ,اگر پرواز

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اموزش برنامه نویسی link link link ابزارآلات صنعتی و معدنی مشاور تحصیلی علی ترکاشوند-کلاس8/4-شماره-9-دفتر نمره تجهیزات آشپزخانه و رستوران شیدپخت قصه های داستان کودکانه بچگانه کوتاه زیبا جالب خواندنی دانلود خلاصه کتاب آمار و احتمالات دکتر علی دلاور خانه نو فیزیوتراپی سلامت